上星期四/五去 beijing出trip (其實係出cheap)... 用左office 快要expire 的mileage 換機票...超平上京

坐機鐵前, 先去ifc 正斗食lunch...

個水餃.... 都係羅富記o岩cheap 精農婦 ... 個麵... 六記呀六記...你是我的至愛

落機...貪新鮮去搭北京的機鐵 ($25)... 個站又遠...當然地無空調... 零下五六度... 巧凍

車廂內 ... 仍然凍... 但無風 ... 可以...

去到東直門尾站 ...  ... 無escalator ... 好在我行李輕 ....上到地面 ... 無的士  ... 有個衰司機話$50送我去hotel  ... 我死唔上當 .... 但就要在凜冽的北風下等多10分鐘... 上到好司機的車.... 跟meter $21 ..農婦俾多$4 tips ... 都只係"賊的"半價

農婦忠告 ... 冬天... 去北京豉油痕...千祈咪搭北京機鐵...的士一d都唔貴 ... 一般$60-80okok

去到酒店....呢類平價酒店 (只係幾百蚊一晚, 又有"廳"又有"房") ...... o岩 d 要上京成個禮拜or 成個月的... 但唔o岩農婦 ... 俾間房我得勒

arrow
arrow
    全站熱搜

    農婦 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()