澳門可能真係少左遊客 ... 好快有"的"

"八公"司機問六記有乜好... 叫我去美食節...又話六記d野粗 ..去黃枝記好好多 ...

  I am so sorry ...

一 .把口係老子的 ... 我想食乜關你叉事,

二. o係港人多去的三家麵家當中 ... 六記, 祥記, 同 黃枝記 ... 老子最like 六記 ... 黃枝記排包尾 ... 黃枝記唔係唔好食 ... 唔差 ... 但排隊有排都未到佢

三. 你o甘negative (司機全程鬧呢個笑o個個) ... 唔該靜d ... 我係來玩的

當然...鵪鶉人農婦淨識反白眼...費鬼事同佢講 ... 團友E 算最有禮貌, 係o甘二應酬下佢...........

去到 ...

好好味...開心返晒... 唔記得影至愛蝦籽撈面 ... 今次唔落蝦皮湯 ... 但勝在新鮮 ... 超超好味

錦鹵 ... 超超好味

係六記附近的大排檔買的真正煎釀三寶 ... 魚肉正 ...但至至正係紅腸 ... 有"衣"個隻 ... 仲係有咬口 ...(一諗起美心個d超難吃紅腸就想打人) 好想個個星期去澳門食你呀!!!

then...3.5個傻人(農公算半個 ..因為佢的靈魂俾場波吸左) 就玩前後一"撳棉胎" ... ...喪玩到1:00 .a.m. 就 sleepupu...

next morning.... breakfast

choice 唔多 .... but ... 炸菜好味 ... robert go 又煎得香

hash brown 無 over done

二蛋幾好

都好

上返房 ...食 $16一隻的"血橙... 就係乾d既橙加提子味 ...

then 去 supermarket 買水 (係... 我兩公婆覺得葡萄牙d水好飲, 所以去澳門會玩托水 ), 團友p就買左... 我都有試味 ... 24個月 ... 好多..好抵... 好味 ... 可惜呀哥哥切得奇慢, 我又趕時間...

下次我又要買

then ... 去聖地牙哥 ... 食 La Paloma

tapas ....  -- peta negra iberian ham (claimed to be 40 months) 好好味 (唔知係唔係即係 jamon iberico de bellota......)

chicken consumme .... mama

this ... crap soup?? OKOK

Gazpacho .... ... v v v good

sangria ... (多d生果variety開心d)

good

... good ...但無叮一聲

SOLE  .... MAMA

then .... 飛去pier 返hk .... eee.... afternoon 唔駛排隊補飛 ....又幾好boh

同場加映 .... 貪心人在酒店房"老笠"的HERMES

唔記得講 ...間房仲要係d o野飲同咸片都係免費...我當然盡飲(不能外帶) ... 咸片呢 ...無時間睇添

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    農婦 發表在 痞客邦 留言(25) 人氣()