話說農家d長輩o既生日/父母親節, 都有個規矩, 就係細o既(即我兩公婆)請大o既食鑊金....今年諗無可諗...帶佢地去馬交食la

農公請好好記住:

一定要對我好d, 再好d, 再好d....

皆因無乜老婆好似我o甘抵得諗,

貼身陪老人家兩大日
(農媽除外),
仲去埋平時唔會去的多煙味賭場留連..
.[兩老想睇嘛]....

我唔敢係賭場映相

...所以都係淨講食...

1st station is --- 葡京robuchon

Welcome dish (免費)

好似提子sorbet... yum, but 奶奶嫌酸, 益埋農公

appetizer...

pate 同菰配合得天衣無縫...好想encore

salmon 同 avocado 亦係絕配

呢個炸mozzarella cheese 又係估你唔到o甘好食

呢個唔記得 ...好麻麻...應該唔叫, 要返pate 同菰

個蝦湯亦係好香好香

seabass 皮真係脆

個white sauce 海鮮okok

這薯仔跟牛扒...兩樣都鬼o甘好味

因為奶奶怕生, 只能叫medium ...嘩...上面d shallots 加乾蔥好有吊味作用...牛扒又嫩又香...

個羊都好...但我都係 prefer羊架

我個 stuffed tomato 多功夫, 但略咸

dessert 仲係未返來...可以, 但唔係好好loh

我最愛的鳥籠葡京..點解要拆??!!!???!!!

robuchon 話會搬去新葡崗頂樓...實大加價

goodbye, my beloved bird cage

arrow
arrow
    全站熱搜

    農婦 發表在 痞客邦 留言(22) 人氣()