9.20---夜晚去峰景....

之前blog友總理大臣已經話對峰景有保留, 但又唔hint 下邊樹得...

一去到....問阿姐姐可唔可以落少d味精, 姐姐好白o甘拒絕o左

蟹粥okok ...仍舊多msg

鱔--好味

呢個粉絲蝦煲...一來..我就問:唔係煲咩??姐姐指住隻鑊話呢個咪係煲loh ..o甘都得??

食落, 除左勁msg外...d蝦仲"霉"....又搵呀姐姐問佢典解d蝦唔新鮮....姐姐話:"我d蝦全部雪藏, 無新鮮!!...喂, 雪藏唔代表會霉

於是剩下...(若兩老唔係哽多兩隻(叫左佢唔好!!)...仲多!!!)

係我衰, 不聽總理言...

大家有正的澳門水蟹粥and 鱔介紹, 請多多留言

 

第二朝, 做好新抱, 陪奶奶上主教山...

農公請好好記住:

一定要對我好d, 再好d, 再好d....

風景一流

但9:30先開門

lunch 再戰山杜士...除左常吃的, 今次加左....

馬介休球, 超好食, (竟然不是脆的, 很軟孰, 不油膩) encore 左一輪

(蜆都好正)

沙甸...第一次食non-罐頭沙甸..interesting

天呀!!!典解中秋後仲係三十幾度...但在馬交..過左兩點就開始好d...

tea 除左大利來奶茶, 榮記豆花, 就去左洪馨食椰子雪糕...yum 呀!!!

dinner 都係沙利文...

成個行程都ok...除左o岩o岩去到 robuchon ... 奶奶因為睇唔到(字細)睇唔明個menu, 發左農婦一陣脾氣外(農公在restroom) .... 兩老餐餐都食得開開心心...及後當然對robuchon 讚不絕口..

農公請好好記住:

一定要對我好d, 再好d, 再好d....

arrow
arrow
    全站熱搜

    農婦 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()