農婦...自小....就係好懶好懶好懶的人....

農爸成日話....我係o個個懶仔...由細到大...衣來伸手...飯來張口...某次...父母要出門...就套個餅在懶仔的脖子上....怎料....懶仔仍是餓死了....因他只吃了嘴前的餅

...農婦自xx歲...幾乎未自己整過生果...橙...農媽會分到一楷楷...送入我口...農公亦如是....農公...更練出數分鐘將西瓜切粒粒的技術!

又因為農婦懶....小時...老師成日誤會我係特別的人...話說...中文有課書...講路....話咩有人揀少人行的崎嶇的路...步向成功...有人揀闊的尋常的路...(天呀! 好老套!!!)...老師問農婦揀乜....農婦答....我...會揀...坐係度....欣賞花花草草

ok.... 農婦承認我係個較懶的人,....最勤力...係去諗懶的方法... (當然...罰抄用唔多覺眼的過底紙...二筆齊飛...如何防止被老師發現抄功課...唔彎腰...用腳趾執起地上物件等.........都係農婦的專長...)

細個...睇電視...見醫院病床有張檯...就好恨.... 嘩..食飯做功課唔駛落地woh....

某次坐飛雞...見catelogue有呢個...就買左.... 真的...農婦會在床上吃早餐...吃中飯....

到近來... 在wellcome....見呢個.... (放在大腿的電腦墊)...又要左....

[in case blog 友想知...呢個點懶....農婦想上網...就坐著開口叫農公..."我要上網"....農公就先拎個墊俾我...再加腦...再執埋d線來]

農婦近日醉心鑽研的...係點可以唔駛do...又有得吃...

懶朋友....IF 你有新的懶橋...請你唔好吝嗇....分享下

arrow
arrow
    全站熱搜

    農婦 發表在 痞客邦 留言(18) 人氣()