25-26 Dec 2008

由高山坐bus 去秘湯... 沿路開始多見雪...

平湯溫泉巴士站看到灰濛濛一片

落車點 ... 真係祕湯... 乜building 都無... 好在識路... 去路口小木屋... 等祕湯來接我們....... 天呀!!! 小木屋無人...凍到雪雪聲... 唔通我兩公婆就係樹凍死.... .....

好在電話仲收到... 打去祕湯.......好明顯...佢唔記得左...or 唔記得時間... o拿o拿淋落黎接我.....吁...差d"嚇"死異鄉

.

.

.

.

去到... 叔叔話得我地兩個客人... 我想點都得... 去男湯又得,去女湯亦可 ... 農婦"形"住男湯齷齪...去女湯...

水氣反光下的女湯 

...大家咪睇佢... 好方o來o架外面又凍又暗... 無影到露天風呂

浸下浸下..... 農婦諗起成間o野似乎得兩個人招呼我 ... 秘湯又o係個secluded area .... 開始為dinner 擔心...

.

.

..

好在....

雖然唔及湯之島館... 但都好食加好飽

 

第二朝... boxing day...  一個白色世界...秘湯開始多人(工作人員)... 下午有客來度周末....

有個弟弟車我落巴士站 ... 未夠鐘... 就去路口小木屋(下圖遠遠見到個間 .... 攝from bus stop .....) ... 哈哈 ... 今日卒之有人

 

小木屋旁的隧道口 ... 可達上高地 ... 但已封山

入到小白屋...

為怕miss bus .... 未夠鐘就係站度等....但學M姐話齋 ... d車實大遲到...結果在站頭食左四個字西北風....

去到松本 ... 已無雪 ... 天朗氣清... 雖然依舊係凍到雪雪聲

回東京途中....又見到富士山先生

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    農婦 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()