好多人笑黎天王無喱頭... 農婦唔係佢o既fan, 但就覺得佢較少偽裝...這樣不好嗎?

朋友轉來金句...其實有一句... 好o岩用, 不用買樓買股...定係做d較risky的行動 

1.「只有一個方法,就係唔好去諗有咩方法,繼續做,你做到之後就會知道係用咗咩方法!要Convince(信服)到觀眾,一定要令觀眾唔覺得你喺度 Convince緊佢。」(Janice Man食了十幾個NG仍未達導演要求,向黎明討教演技時說。)

2.「同時間競賽,會輸雙倍時間,同時間拍拖,會無輸無贏,真正的贏,是我們都忘記
了時間!」

3.「我朝早唔會空肚食早餐!」

4.「坎坷過後有艇搭!」

5.「核心o既外圍係核心o既內圍。」

6.「我響英國讀書時,試過有同學畀支大麻我,我唔要,因為d錢係爸爸供我讀書o既,我
覺得就算真係要食o既話,都等將來賺到錢先買。」

7.「有無機會拍拖同見鬼一樣,都係要講緣分o既。」

8.「衞蘭肥過部電單車。」

9.「原則會取締默契,默契會產生更多議題。」被問與樂基兒有否默契時說。

10.「明人不做暗事,暗處有狗咬腳。」

11.「我豁達,所以我不介意別人說我不豁達。」

12.「手掌又係肉,左手又係肉。」

13.「借錢如送禮,(追人)還錢如乞米。」

14.「計不到的,就估,估一估最壞有多壞,如果最壞也不是太壞的話,GO。」yes, this is applicable to a lot of things .... 好有用

15.「魚柳變左就唔係魚柳包啦!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    農婦 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()