係唔係人人都係o甘既呢?

男人最怕.女人最愛事件簿

1.問題類

- 歷史題:

? 我第一次拖手/約會/嗌交/... ...係邊日/度....

?你幾時開始鍾意我, 點解...?

?你點解會同前任分手..

?你同前任拍拖會做乜?開唔開心 (請小心答)

-如果題:(老公註: 最無聊是如果問題)

如果你無同前任分開, 會唔會同我一齊.

如果我同第二個有野,但后來超後悔, 你會唔會原諒我?

2. 紀念日

有好多朋友被 slide過

事前, 老婆/女友話:不用送花 --- 事后: 送了, 只會受到"帶笑嗔":都叫你唔好o徙錢 loh, 不送....無即時後果, 但往往會有莫名其妙的"你一d都唔愛我......", 然後上崗上線的亂罵

3. 女人哭

本人從未收過花,也無記下"特別日子"的習慣, 但用問題溝通, 又不失為增進感情了解的好辦法.

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    農婦 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()