見o甘多 blog 讚, 農婦又去趁下熱鬧....

南瓜salad .... 有趣, 有d好香好有南瓜味, 有d就苦苦o地, 仲有南瓜皮...有趣有趣

這個豆腐鰻魚tempura ... 豆腐很滑, 鰻魚味不太出 ... 但都幾好味 (農公話個豆腐係疑似"百福"...我未食過"百福" .....)

壽司唔太得  .... 魚腩蓉不是手剁的... 還叫了軟殼蟹手卷 ... 包手卷的紫菜濕了 (), 所以無時間映相... 米飯也....

燒牛舌 ... 愛牛舌的農公話好, 我話韌

自家制雞丸 ... 無乜特別... but okok

雞翼 ...  ...一點油水也沒有, 不是新鮮雞翼 (農公話我傻左... 點會有新鮮雞翼俾我 ...) ....

064_.gif 064 image by onionethan
但我在日本街邊吃的... 也不是新鮮雞翼... 但有油水boh

這汁煮魚頭 overall performance ok, 略咸和略甜了一點, 還冷的豆腐也有點曖昧 .... 老闆說是日本人口味 ..... 但我次次在日本食汁煮都唔係o甘boh (雖然多數吃鯛魚, 不是油甘魚....)... if 有回頭, 會試鹽燒

成餐連tips $420 ... 日本 dinner 來計算平 ... 但 .... 你見我的comments 都估到可能唔會翻兜.... 

小平津的fans 見以上報告請別罵我... 可能只是我唔好彩或點不對好吃的, anyway ...口味是很個人的 .....

arrow
arrow
    全站熱搜

    農婦 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()