102_壞大叔
大家office 有否 行政人員...行政人員洗手間呢???

 

農婦在太古廣場...citibank plaza..... citiplaza 都唔覺有 ....(可能有... 但夠秘密...我呢d小薯仔唔知.....)

話說農婦某周六同農公o係蓮香飲完茶有三急.... 就上左農公office 借個方便.... 農公dud完我入佢office 就撇下我去左踢球....甘就出事....

盲毛農婦解決左燃眉之急

後...當然係見出路燈就入... then, 發覺部lift 係 executive lift..仲好似要card 先可以呼喚到部lift.......想入返office 又無dud card
.... 仲要無手機...叫唔到農公救命..
.. 農婦個陣真係想喊
....萬一d 大粒來見到我...我點解釋.....會唔會連累農公矛左份工...

說時遲那是快...lift 門開左...入面兩個大廈管理姐姐見到我都有d愕然... hehe... 我諗佢地貪方便解左鎖...我先逃過一劫

又話說農婦試過跟老細去煤氣同佢d大粒開會... 好像成層都係大班房... 農婦又人有三急...嘩...個廁所大到好似酒店, 仲有得沖涼....(農婦即刻諗起"他來自江湖"的金水)

做乜農婦諗起呢d無謂野...農婦不時會在同洗手間撞到高層... 仲要係農婦遲到呀... 屈突o個時撞到... 就慨嘆...點解我office 無行政人員...行政人員洗手間 ... 呢do野唔係方便高層...係救救中低層...

arrow
arrow
    全站熱搜

    農婦 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()