此blog乃家長指引類別。。。另在床上吃飯這等行為需經專人訓練

 我卒之搵返你啦!!!搬家後失散了3個月啦。。。掛死我啦

身為一個不殘而廢的人,農婦自小就好恨在家有張好似醫院內的床(不是想做病人)。。。即有有"look"的檯擺飯"食送", 唔駛落床就可以食飯,做功課。。。又可電動升高上半身睇電視同食飯.....大大o下發現個d床唔平。。。亦唔o岩小單位....

但就俾我發現呢個床上用小几

2000年已承惠$3XX。。。但都二話不說買左佢.....

搬屋後唔見左

。。。好在搵得返
。。。我又可以"在床上我覓理想"...打機,食野。。。。

註:農婦明白。。。懶人來講。。。農婦都算好努力o甘去懶 ------ 哈哈哈哈哈

arrow
arrow
    全站熱搜

    農婦 發表在 痞客邦 留言(24) 人氣()