9.17 Day 5 Part 1/2

鱷魚先生 (其實係 須藤様)送我們到車站.... 就開始我今個行程最驚險的一段....

新牌仔自駕遊.... 係.... 農婦有左車牌十年....但就從未係無師傅無考官在旁下開車.... 所有來之前... 補左10堂...

在網走站取車..... 好.... 開車... 因為要去wrong side線行....農婦驚驚....就去車站前的上落客區大位出 .... 點知....太緊張. 就衝左燈

去popato farm....

gps navigator 好易用.... 話俾租車姊姊知你唔識日文.... 佢就會校個gprs講英文....

除左一定要小心park時.... 就會見到

好在條路無乜車....

個日落雨...有霧..... 攀過個山... 去左羅臼.... 搵純之番屋....但用gps的blog友要小心.... 我地入電話...gps都識彈純之番屋出來.... 但農婦開到見有小路牌指純之番屋....gps 仲叫我繼續行.... 卒之去左間學校.... 好在農婦有留意個小路牌...識得返轉頭....

好餓....見野就指....

這個海鮮don... 好吃....

這個有驚喜!!! 農家二人盲舂舂.... 以為係鯛魚汁煮.... 一吃... 嘩....... d 魚油.... 好味到離晒大譜!!! 個汁唔濃...令條魚完全發揮....滑....香.... 好好食... 好想再食!!!

返到旅館上網check先知...呢個係名物kinki魚(喜之次)....但呢...點解叫kinki.... 我去到邊都係寫め (men-me)

我叫左兩隻hotate.... 但農婦個隻....臭的...話俾嬸嬸知...佢話唔覺...但都(1) cancel左我個隻...(2)又送返隻(唔駛$)俾我....再(3)不停sorry.....

是的.... 在日本... 你安心... 是因為這般的服務態度俯拾皆是

純之番屋.... we will be back!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    農婦 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()