呢個.。。應該係張“借據”。。。

農公應承會同農婦去台灣。。。。

台灣係農公幾唔想去的地方.。。皆因佢真係between meals 時零事幹。。。。仲要三更半夜陪個傻婆捎書局 (農公有多次瞓誠品的經驗。。。)

但農婦.。。就成日心郁郁。。。想去行書局(esp誠品).。。去光華買正版卡通DVD。。。去朱銘藝術館。。。IF 有時間人家又肯見我.。。去台東探我偶像林義隆(寫種下200%的樂活幸福)

甘農公食錯乜野會應承農婦去悶死文盲之地呢?.。。

 話說。。。農婦D mileage 就到期.。。就快快換summer機票去日本.。。先去自己個Asia Miles個webpage。。。 booked .。。再去農公度.。。。點知.。說時遲那時快.。。。回程我booked個班 full左!! 農公要自己由羽田返.。。。梗係一萬個唔願意啦.。。。於是小秘書就速速打去 ASIAMILES。。。 天呀。。。。難打過HK-TICKETING!!! 好在CX姐姐聽我地要夫妻分離...拿拿林無條件幫我地改返.....(其實農婦呢刻都重諗住去。。。。但如果人家未攪掂。。。農家就唔去添人家煩添人家亂了.....學農公話齋:去唔去玩現在一點兒也不重要, 希望最差的環境已過去, 這地方能漸漸的回復

之後...小秘書就同農公發難...話以後D Asia Miles 我貯...唔再分頭book....跟住問...但你淨返三萬幾里點攪...農公做野做到戇戇地...不虞有詐.... 話:近近地去台灣LOH....

再之後...農婦同農公講:甘出年個block leave就去台灣啦....農公即時面青.......

其實...農婦都係亂UP....畢竟...去台灣的洗費...分分鐘係日本的三分二..... 短...去行書局買卡通就話....長...都係日本穩陣....

呢個幾日前寫的ENTRY。。。。今日睇。。。。都有D心痛。。。是的。。。可能我們人生第一次會向日本伸出援手。。。(宣明會正就日本和雲南地震勸捐)。。。農婦明天會打電話去了解一下日本的援助是甚麼一回事..............跟宣明會聯繫了,在日本。。。屍袋都缺。。。.....

arrow
arrow
    全站熱搜

    農婦 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()