今次農公生日撞正媽媽日正日。。。本來諗住點都唔出街食(未迫過咩!?)。。。但返完早堂。。。有兩三粒幾鐘先練歌。。農公又身痕。。好!。。。即刻跳上巴士。。。去旺角。。。先問明閣。。。人家姐姐好有禮貌咁問:" 我地FULL晒。。。小姐你會唔會考慮XXX(日本) 或YYY(西餐)呢?"

 農公懶叻。。。話逸東軒可能有位。。。好!即跳落車。。。見HOTEL LOBBY間餐廳有位。。。諗住得米啦。。。。落到地牢。。。姐姐(笑口吟吟咁)。。。"我地兩點半後先有位呀!"

 係佐敦。。。十一點幾。。。即飛去太平館..剛開門。。。有walk-in位...good!

返來一睇。。。原來舊年都係去太平館。。。吃嘅又差不多。。。但呢。。。太平館今次出左個媽媽日a-la-carte menu。。。好明顯。。。喺想谷高個per customer spending

 

太平館有呢本飲食男女。。。農婦雖然好不屑忽周的刻薄腦作。。。但講真。。。講吃的雜誌。。。飲食男女。。。高過另外兩本好多下。。。編輯大人快D將兩本書分戶。。。等我哋呢D不屑忽周所為的讀者有多本飲食雜誌選擇啦

呢D只係大鵪鶉蛋少少的。。。就係嗰期飲食男女介紹的野雞蛋。。。講真。。係有蛋香。。。但同德青源或某D日本蛋差不多啦。。。。

但喺裕華乜都有D的超市。。。見到阿一推介的湯王。。。差不多平高師傅的一半。。。仲要有鮑魚(高師傅的無。。仲要有其他添加)。。。我地試完味再寫REPORT

明年農公生日。。。都係點都唔出街。。。最多。。。我煮

arrow
arrow
    全站熱搜

    農婦 發表在 痞客邦 留言(23) 人氣()