先來個冷笑話:話說,某日,某位阿伯,入左蘋果專門店。。。問:唔該,我想買    iBond。。。。。。

諗諗吓,真係要對Steve Jobs寫個服字。。。唔只係chic物, gadget之神,仲要強到乜i......人家都以為係佢嘅

i....i........i............i...........

前一排,農婦覺得 :  D錢喺度都係喺度。。。橫豎唔想入市。。。買ddd  iBond 都okok 呀。。。心諗。。iBond可能有三四十萬人買掛。。。所以就諗住同農公一人抽兩手啦。。。

點知。。。得十幾萬人入紙。。。仲要農公懶懶閒missed deadline !。。。得我嗰兩手。。。希望佢第一日掛牌淨升幾十個點子啦(但話說暗盤已經係108!)。。。唔係。。。農公有排俾我哦

i....i........i............i...........

接左貓王歸家,心情好,就同電訊商提早續約(已經打過三萬七千個電話來),幫下哥哥meet target,出部白色"哎窿科"啦!。。。   (其實九月好可能有薄D輕D的"哎窿快")。。。

Anyway...白色哎窿科。。。真係好靚仔。。。

靚仔到。。。唔係好想揾殼遮住。。。真係要諗諗

。。。不過點都要好好保護佢,第二時舉都舉得高價D (農婦部iPhone 3GS都舉到$2100。。。真係要寫多個服字俾Steve Jobs。。。d product life cycle既短(對FANS而言)且長,神奇過wonder XXXX。。。

但呢。。。農婦想話。。。好多人真係為左錢或者怕上司壓力,乜都做得出。。。我去到門市出機。。。姐姐即刻sell我,話門市offer的plan優惠D。。。同一間公司,都咁爭生意。。。老實,農婦覺得好心寒....law

arrow
arrow
    全站熱搜

    農婦 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()