宜家先諗起。。。農公今日同我講左個幾鐘電話。。。好似無問過我今日做過乜。。。。喂!雖然我會係度俾相你睇。。。你都要聽吓人講㗎喎



一早,就同朋友E行去東大。。。半路中途,經過呢間好似係求考試合格的神社。。。




亞洲第一學府------------東大的赤門



學校內的小山頭


呢隻肥校貓。。。一見熟朋友來。。。就F晒咁黏著來餵食的伯伯。。。見三保人如農婦。。。就縮埋。。。


黑暗的盡頭是..............



正門前的銀杏道



偏地黃金。。。悠悠閒閒。。。可來寫生。騎車。呆坐。餵貓。溜狗。拍照。。。。


跟住就坐地鐵去新宿吃 Tempura Tsunahachi 。。。諗諗吓,原來係第一次在東京吃呢類天扶良專門店(三定係另一類)。。。

蝦鮮,好吃。。。胡麻油亦香




呢個穴子,超好吃。。。尤其係尾部。。。香到呢

係飽。。。但在新宿。。。忍唔住。。。去左買飯團






跟住喺tokyo hands...daiso.... supermarket....喪行。。。夠鐘。。。就去愛舖

師傅送的海葡萄


必吃










肥到無朋友的 buli(大隻油甘魚)

淨返生蘿蔔絲,師傅醒我哋,用紫菜包住吃(我的還有紫蘇)yum yum


比香港淡


師傅再送鏗魚絲




arrow
arrow
    全站熱搜

    農婦 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()