好多朋友都以為農婦好富貴。。。其實。。。係假象來的。。。

實情係。。。好多時我都好閉囈。。如果唔係。。。成日都好想唔鬼做的我。。。就會迫農公同我一齊去做個超級義工,唔駛因為農公唔放心我係屋企做大食懶,死死地氣返工啦。

(農公好神奇咁話一齊退休開心啲
。。。實情係。。。佢宜家退休唔識打發時間,同埋都要賺啲啲返來養我。。。哈哈哈

而惹人誤會富泰事件簿的其中,就有去福臨門飲茶。。。

OK,劉生會去。。。但唔代表去的就是有錢人。。。一班人去飲茶。。查實位位約二百。。。OK,唔係深水埗信興的兩位加埋都唔駛一百的抵到爛,但去吃CHEAP CHEAP地西餐或日本餐都係福臨門呢個價位啦。。。

甚至係中環普普通通飲茶,都位位一百五。。。俾多五十。。。坐得好,吃得好。。。仲想點?

去福臨門有乜好吃?推介一:蝦餃。。。除左陸羽,呢度算係好好的了



余均益的辣椒醬正常返



呢個好飲,但不推介。。。心情好加多人先飲。。。我哋兩人飲得有啲吃力,且好似唔太平



推介二:好吃。。。炸得干身,餡料好



這個鴛鴦飯每次必叫。。。侍應叫呢個做農家的"例飯"。。。蟹和都鮮味



唔記得做乜叫咁多。。。這個綿花雞。。OK。。。但唔駛喺度吃


arrow
arrow
    全站熱搜

    農婦 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()